onsdag 29. mars 2017

Live redder verden, litt

De to siste ukene så vi på en serie som het "live redder verden, litt", den handler om ei dame som heter Live hun prøver å å kutte ned co2. hun stopper å bruke mye strøm og kjøpe mye klær og hun stopper å spise dyre kjøtt. 


Jeg likte serien litt det fordi den var litt morsom og spennende. Serien er ganske lærerik, jeg lærte ganske mye som å ikke bruke mye strøm.  

Serien fikk meg til å endre litt på co2en min jeg begynte å bruke mindre strøm og ikke noe mer enn det. 

Serien ble sendt for at folk skal bruke mindre co2 om dagen eller blir verdenen vår ødelagt det er viktig at vi skal samme arbeide med å gjøre jorda vår bedre.  

1 kommentar:

  1. Å bruke mindre strøm er jo et sted å begynne. Kanskje du klarer å gjøre mer for å være med på å "redde verden litt" etter hvert? :)

    SvarSlett